Linda Johansen fikk nye bryn i dag!

I dag har jeg hatt en hyggelig dag på klinikken med Linda Johansen. Vi har mye til felles og jeg synes hun er en spennende jente. I dag kom hun først og fremst for å korrigere brynene sine som hun hadde fått pigmenter for noen år siden. Ny fasong og ny stil var førsteprioritet. Fargen måtte også korrigeres. Hun skal til ytterligere to refill og jeg gleder meg til å se sluttresultatet. Dere kan følge Lindas blogg for flere oppdateringer etter hvert. Følg også lindajohansen på instagram 🙂

Les Linda Johansen blogginnlegg om permanent makeup av bryn HER

5 kommentarer
    1. Linda er i utgangspunktet en flott dame, men jeg har tenkt at de gamle brynene ikke var kledelige for hennes ansikt. Nå er de helt supre og fremhever virkelig øynene hennes.
      Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg