Ny dyktig lærling ved SOL PMU

Å ha et bra team rundt seg er det man ønsker seg av alt på jord som sjef. Jeg gir mye av meg selv for å oppnå gode resultater og gi mine ansatte max oppfølging. Jeg har nå fått inn en ny jente og ikke alle har dette i fingrene som henne. Vi skal jobbe konsentrert med bryn fremover og det skal gi gode resultater på kort tid 🙂

Begge bryn er utført av lærling, med oppfølging av meg. Ønsker du time for en litt rimeligere pris hos lærling, så mail oss på: [email protected]  

Jeg gleder meg over fremgangen hos alle mine ansatte og stolte over hva de utretter for våre håpefulle kunder. Det skal mye til å gjøre alle fornøyde og ikke alltid vi klarer oppfylle ønskene 100% men tror vi er ganske så tett opptil målet.

Husk vi jobber med levende vev og resultater er avhengig av hud og kjemi.

2 kommentarer
    1. Kjempe flott jobbet av ei lærling!
      Skulle gjerne gjort det selv, men jeg har sett/ hørt så ofte at brynene blir litt gråere/ rødere i fargen med tiden… Hvorfor skjer dette?

    2. Victoria:

      For det første er alle brune farger bygget opp av bla. røde pigmenter. Det dreier seg om kjemi og ikke alle farger blir røde i huden på sikt hos kundene. Det som er bra er at farger som har tendens til rødhet kan korrigeres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg