Flutuen inntok klinikken!

Anne Rigmor er av mine beste venner. I morges hentet hun meg, dro meg med for å handle frokost, før hun kastet seg rundt på kjøkkenet mitt på klinikken. Frukt, grønt og grove rundstykker satte standarden for resten av dagen.

Flinke Lone gav Anne en nydelig behandling med meso vytal. Anne som også er dyktig med fotsoneterapi, gav Lone en topp fotbehandling. Nå planlegger vi en kveld hvor vi diller litt med hverandre for vi trenger det vi også.

Anne er for øvrig master i matvitenskap 🙂 hun kan mye om meget!! Skikkelig stolt av henne.

Topp dag hvor vi har nydt godt av hverandres tjenester! I tillegg har jeg hatt opplæring på en jente som skal jobbe litt for oss fremover. Mere info kommer etterhvert 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg