Lene Alexandra dro meg ut av senga :)

Ja dere leste riktig. Har hatt verdens lateste påske og trengte det. Lå derfor enda i senga da jeg ble invitert med på tur rundt Sognsvann av Lene Alexandra. Takket ja tvert da kroppen trengte røre litt på seg og angret ikke et sekund 🙂 Vi hadde det kjempekoselig og masse nyttig å snakke om. Lene er spennende og Sognsvann er virkelig stedet for kreative samtaler 🙂

Etterpå dro jeg opp til Alex og Kristine. Sola steker på terassen der og jeg er temmelig sikker på at bikini kunne vært antrekket i dag! Lilja var i kosehumør som dere ser. Fantastisk dag 🙂 Nå skal jeg være barnevakt mens foreldrene skal på motorsykkeltur.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg