Endelig Elixir i Mosjøen

Endelig har Elixir hudpleie ankommet Mosjøen. I badehylla mi har den for lengst funnet veien og i dag kjøpte jeg nok et produkt. Har alltid interessert meg for hud og hudpleie og intet har vært uprøvd 😉 Elixir ligger absolutt i toppsjiktet og da jeg startet opp avd. i Mosjøen, var jeg ikke i tvil om at det var Elixir jeg ønsket tilby dere kunder. Simpelthen elsker serien som har interessante virkestoffer som er skånsomme og effektive. Når utsendte fra elixir kommer den 12 april for hudscanning, kan dere spørre om ALT. Anniken har tatt grunnkurset for å kunne sette seg inn i salg av serien og jeg har ansatt en sykepleier for syrepeeling og behandling av kunder.

Da er det bare å svinge innom klinikken for å prøve og ikke minst få info om serien 🙂 Lykke til!!

Se: www.elxr.no 

Bli med å “like” innlegget og vi trekker ut en heldig vinner av en en gentle cleansing gel (rensegele) som passer alle hudtyper! Min favoritt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg