Elixir i Mosjøen

Ingen kan vel si at jeg ikke satser for det jeg tror på. Nå er hudpleieserien Elixir ankommet Mosjøen og vi gleder oss til å komme i gang med behandlinger og salg.

Jeg har selv fått en bedre hverdag med serien, siden jeg har slitt med hudproblemer i mange år. Nå kan vi endelig dele hudens elixir med vefsningene og nabokommunene, da serien først og fremst skal selges hos SOL PMU i Mosjøen. Anbefaler alle som enda ikke har bestilt time for hudscanning, når elixirkentene ankommer klinikken 12 april. Mail [email protected] om du ønsker sikre deg plass. Tror det snart er fullbooket.

Ha en GOD helg 😉 I morgen skal jeg gjøre en spennende jobb, så følg med på bloggen min. Er du glad i å lese blogger, vil du kjenne igjen en helt spesiell jente.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg