Ny og gla jente med bryn :)

Denne flotte jenta ønsket seg nye bryn og som så mange andre hadde hun fått med seg at det hadde vært en repotasje fra tv2 hjelper deg. Hun var jo selvsagt spent på hvordan resultatet ville bli hos meg, men hadde fulgt arbeidene mine på bloggen. I dag kan du også se deg selv 🙂

Før/etterbilde av brynet. Dette ligger også ute på instagram hvor dere kan følge meg som: solhegge. Vi har også en på: solpmu

Bildet har fått mange likes allerede og det må være hyggelig å se at såååå mange liker brynene dine 🙂

11 kommentarer
    1. Døds vakker blogg! Selv blogger jeg ikke mer. Fant imidlertid en bra konk du burde bli med på! Er sånn du kan vinne gave kort! Kanskje du har flaks? 😀

    2. Vil ha. Vet du om noen gode i Akershus området, for oss som ikke har så lett for å komme til deg…?

    3. Ekstremt kul bloggg! Sitter å lurer på å lese denne fast! Fortiden har jeg ikke blogg selv, men har vært så heldig og har fått tilsendt en sinnsykt flott konkurransse hvor du kan vinnne en sykkel xD Jeg har sinnsykt lyst på ny sykkel, så håper jeg vinnner. Men kanskje du er mer heldig? Prøv da vel du også! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg