Ønsket brynløft, sjekk resultat!

Denne damen ønsket å få løftet brynene, da hun syntes de var tunge til ansiktet. Hun ønsket dem heller ikke for tynne i fasong. Litt fylde på bryn gjør dem også mere naturlige og denne damen har hatt fyldige bryn fra naturens side, men blitt tynnere med årene, noe hun deler med mange andre.  Det som er så hyggelig med permanent makep er alt alt er mulig 🙂

PS! Husk fargen reduseres med 40-60% innen ti dager. Ytterligere 2 refill gjenstår før de er helt ferdige. Disse brynene er zoomet max inn og stråene vises godt, noe de ikke gjør på avstand.  Ønsker du dem tettere pigmentert får du det ved neste refill. Fordi om du tar permanent makeup av bryn, betyr det ikke at du ikke kan legge makeup over med en event. annen farge om du ønsker det til fest.

Ønsker du følge meg på instagram heter jeg: solhegge

2 kommentarer
    1. For en forskjell 🙂 Ja her ser en hvor mye det har og si og få brynene ordnet. Dette ble jo så pent, og ser jo mye yngre ut 🙂
      Å hvor jeg gleder meg til jeg kan få fiksa mine bryn en gang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg