Ny fasong og stil. Sjekk ut!

Denne kunden ønsket permanent makeup av bryn. Før og etterbilder.

Øverst ser dere henne med vanlig makeup, under med de nye brynene pigmentert inn. Vi går med mørkere og brunere farge ved neste refill om hun ønsker det. Jeg ønsket å pigmentere brynene inn i de naturlige hårene som hun har fra før, enn slik hun tegnet dem opp. Å tegne over dem slik hun er vant til å ha dem, er ikke noe problem om hun skulle ønske det. Forandring fryder.

Hun ble veldig fornøyd med resultatet i dag. Husk dette er første behandling. Ytterligere to refill gjenstår og jeg gleder meg.

Nå lot denne kunden meg få frie tøyler. Enkelte kunne insistert på å få dem som hun tegnet dem daglig, men som linergist tar jeg avgjørelser jeg føler jeg står inne for. Makeup kan man trikse og mikse med da man kan forandre stil. Pmu bør gjøres naturlig da det sitter i mange år. Glem ikke det. Makeup kan som sagt sminkes over med 😉 no problem!!

4 kommentarer
    1. Men du må også huske på at det er til syvende og sist kunden som betaler for å få brynene som de selv ønsker, blir det ikke da feil at du gjør som du vil?

    2. Charlotte:

      Hei. Vi tegner alltid opp på forhånd, og kunden godkjenner. Vi gjør selvsagt ikke store endringer uten av kunden ønsker det selv. I mange av tilfellene ønsker kundene forandringer når de kommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg