Mitt alvorlige feriesvermeri i Jordan ;)

Har man en blogg, er viktige hendelser noe å notere ned. Er i mitt ferieparadis Jordan og ble omsvermet så det holder. Myggen (som jeg forøvrig) bare har sett 4 stk. av i løpet av snart en uke, må ha fått smaken på meg. Lege ble tilkalt etter at en sykepleier tittet på meg og resulterte i sprøyte, samt medisiner!

Da er det bare å oppholde seg ved hotellet og pleie seg frisk. Innsekter har jeg aldri reagert på før, men i voksen alder har jeg blitt hypersensitiv ser det ut til! Heldigvis ikke smittsomt, men utrolig kjipt!!

Har noen opplevd lignende?

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg opplevde det samme da jeg var i Egypt for 2
      År siden :-O
      Hadde 150 stikk ihvertfall bare på bena :-/
      Helt forferdelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg