Juleferie/jobb og ferie!

Har hatt en veldig fin jul med familien min. Litt jobb har det også vært (mye jobb 😉 men bare så utrolig hyggelig å være hjemme i Mosjøen.

Fikk en heller slitsom hjemtur med buss til Vernes som tok x antall timer i sterk storm og snykov. Kom ikke på hotellet før 01.30 om natten. Forsov meg neste dag og våknet sjokkskadet opp kl 06.45 på rommet, med et fly som hadde avgang 07.20. Om jeg rakk flyet? Ja jeg suste gjennom kontrollen med kofferten som ble scannet og skrelt for flotte hudpleieprodukter, da jeg ikke rakk sende den. Det skulle vært salg av norgespakker for en uheldig sjel ved kontrollen. Hva synes dere?

Fikk heldigvis med med meg de lekre badekubene fra lush som jeg fikk i julegave av Alex og Kristine 😉 Nyyyyydelig avstressende bad etter en fryktelig morgen. Håper jeg aldri opplever slike avganger igjen, men fikk iallefall satt inn supergearet og belønningen var at jeg kom meg hjem og slapp tilbringe en halv dag extra på Vernes!! I morgen venter et solfylt Jordan på meg. Aldri vært borte fra familie og Norge på nyttårsaften før, men skal nok kose meg 🙂

Vi holder stengt til 7 januar 😉 Godt nyttår forøvrig. Kommer kanskje et innlegg fra vakre Jordan også etter hvert!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg