Lykkelig barnevakt ;)

I kveld satt jeg barnevakt for lille Lilja da foreldrene var på julegaveshopping. Ikke en lyd fra nurket, som ble matet, skiftet på, vugget, sunget for og kost med nonstop. Til slutt sovnet hun på brystet mitt og sov i flere timer, før jeg lirket meg løs og gikk hjem. Lykken er barnebarn og i Mosjøen venter lille Isak på mormor. Jeg har stått for innkjøp av kosekaninene/fillene, og Liljas blir nok like populær for henne, som de to jeg kjøpte Isak. Er en stolt og lykkelig bestemor, som mange andre bestemødre i norges land 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg