Ikke jul uten Frognerseteren :)

I dag sto jeg opp tidlig for å spise julelunsj men min gode venninne Anne Rigmor. Vi endte opp på frognerseteren for riskrem og julemuffins. Heretter blir det ingen jul uten å ha besøkt seteren i adventstiden. Dra tidlig om morgenen for da er det GOD plass 😉 Herlighet hvor de har pyntet. Storslagent er ordet.

Nydelig utsikt fra 2.etg. hvor vi fikk snakke i fred og ro og la julen sige sakte innover oss.

Etter en nydelig kaffelunsj, dro vi til metro shoppingsenter på Skårer. Mye pent å finne og noen julegaver mindre å kjøpe. Denne helgen har jeg min kjekke sønn Andreas på besøk. Vi har kost oss med julegrøt og sist men ikke minst har han fått se Lilja for første gang.

Stolt onkel. Pappa Alex med Lilja på armen.

…..og en stolt farmor! 😉 Ha en fortsatt nydelig kveld. Nå pakker jeg julegaver og nyter kvelden i ro og stillhet. Farmen må jeg få med meg, da vår kjære Jon Lundemoen er med og jeg er spent på om han vinner. Spenningen stiger for hver episode 😉 Hvem tror dere vinner farmen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg