Gleder jeg noen med jobben?

Jo det hender veldig ofte jeg gleder kundene mine med arbeidene mine. Blir alle like fornøyde? …noen mener pmu skal erstatte makeup 100%, men det gjør det ikke. Det er greit å kunne legge makeup til fest i farger man ønsker både skal markere og gi deg et annet uttrykk. Vi jobber med den naturlige biten, da pmu kun skal forsterke naturens egne farger, samt korrigere skjevheter og ujevnheter. Ikke alle tar farge like godt. Det avhenger av hudtype og etterbehandling. Husk ingen av oss er like og vi som linergister jobber med levende vev.

En ting har jeg lært. Man kan ikke gjøre ALLE til lags, men jeg har et MÅL om å gjøre flest mulig fornøyde 🙂 Jeg setter pris på hver og en av dere som besøker klinikken vår og hver dag på jobb er en fest!!

Kaffe, te, kjeks og sjokolade venter kundene våre innendørs i varmen mens de venter. Da kan gradstokken bare krype ned mot -20 ute 😉 Vi tenner lys og liker gjøre det hyggelig rundt oss. Denne kunden møtte opp i god tid. Ikke noe problem å sitte ned å vente, da det er mye bedre enn å komme for sent! Brynene kom på plass og som mange andre tar hun refill et par ganger pr år.

2 kommentarer
    1. Jeg er SÅ fornøyd med mine bryn 🙂 beste avgjørelsen noensinne! takk gud for at dere finnes :):) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg