Mirakel lepper. Utrolig men sant!

Miraklenes tid er enda ikke over. Dette er resultat etter kun EN behandling med permanent makeup av lepper. I min snart 14 årige karriere som linergist har jeg ikke opplevd et så naturlig og perfekt resultat etter en behandling. Leppene var fra naturens side litt blek og med blåskjær i, noe du kan se litt av nede i munnviken på den nedre leppen. Roter dere rundt i innleggege mine, finner dere førbilder!

Vi ble enige om å ikke ta refill i dag. Utrolig men sant 😉

6 kommentarer
    1. 🙂 Fantastisk fint resultat, et slikt resultat var det jeg ønsket meg når jeg fikk tatovert leppene mine…. Desverre ble det ikke sånn. 🙁

    2. Det er dette man kaller perfekte lepper, har vært hos dere ifjor å fått bryn og eyeliner gjort, skulle hatt påfyll for lengst, men pga medisin, så har jeg ikke kunnet gjøre det enda :o) Har selv tenkt på å få litt farve på leppene mine, og da i den farven hun på dette bildet har, ser så utrolig naturlig ut :o) Men det blir på sikt, så kun med tanken enda :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg