Flybåren HA fra Mosjøen ;)

I dag fikk jeg et veldig overraskende og hyggelig besøk på klinikken. Heidi Val eier lokalet jeg leier i Mosjøen og kom ens erend innom meg med lokalavisa Helgeland Arbeiderblad, hvor det er stor artikkel med meg og datteren min Anniken i dag. Jeg har startet opp en egen avd. i Mosjøen og får med meg Ellipse Klinikken videre med for samarbeide fra start av, noe som gir klinikken et enda bredere tilbud ut til kundene.

Vi får ta en julekaffe Heidi, når jeg er i Mosjøen i desember igjen. I dag fikk vi kjapt sagt hei til hverandre, da jeg satt i behandling da hun stakk innom. Veldig hyggelig var det uansett 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg