Ønsker du lære deg permanent makeup/tatovering?

Kurser for neste år er under sterk planlegging. Dette bildet er fra et av kursene jeg holdt ved lokalet mitt på Ellipse Klinikken.

Christina er en dyktig elev som også har tatt vg.kurs hos meg allerede. Det lønner seg og hun har blitt flink på kort tid. Hun benyttet seg også av å være i klinikken min 1 dag, som jeg tilbyr alle elevene mine nå, for å bli litt tryggere på teknikk og opptegning.

Christinas lepperesultat fra grunnkurs. Vi legger stor vekt på presisjon og ikke minst praksis. Har utarbeidet et kompendie som gir grunnkurselever en flott innføring i pmu, men praksis er hovedfokus. Vi har modeller på:

Eyeliner

Lepper

Bryn

Kurser for 2013 begynner fylles opp og ønsker du kurs hos SOL PMU, bør du ikke vente for lenge med å booke plass om du ønsker et kurs før sommeren.

PS! Trykk liker eller del innlegget på facebook, så tipser du kanskje noen som ikke visste om dette tilbudet 🙂 På forhånd takk!!

SOL PMU AS underviser nye elever på grunnkurs og vg.kurs



3 kommentarer

Siste innlegg