Travel, men hyggelig uke i Mosjøen :-)

Denne uken har virkelig vært travel. Innkjøp til klinikken for å gjøre den hyggelig for Anniken, samt en utrolig bra mottagelse fra kunder har gitt henne en god start! Man kan trygt si vi har jobbet dag og natt. Startet 08 på morgenen og ikke hjemme før 23 på kveldene.

Anniken har imponert meg da hun er svært nøye i det hun foretar seg, så dere blir godt tatt vare på 😉 Har hele tiden trodd vi skulle få tid til å legge vippeextension, men dagene har rast avsted og vipper på meg blir det vel ikke før jeg er tilbake i Mosjøen igjen i desember! Gleder meg 😉

Velkommen 😉 Her kan du hygge deg litt mens du venter på tur!

3 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med nyåpning:-). Jeg har jo vært i dine hender, og også sett andre du har hatt til behandling. Så dere som som bor i mosjøen har noe å glede dere til:-). Lest noen innlegg og sett bilder på bloggen. Hun er veldig flink og super nøye:-). Hilsen en fornøyd kunde:-) og pmu tilhenger. Man blir hekta, og angrer ikke ett sekund på noe jeg har gjort. Det er også fordi arbeidet er profft utført.

    2. Anniken er kjempeflink 🙂
      Følte meg så trygg da jeg var hos henne i dag, hun er veldig nøye
      med det hun gjør, og jeg er kjempefornøyd med resultatet 😀
      Angrer ikke et sekund 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg