Meso Vytal til Mosjøen!

Meso Vytal er det aller siste på nyhetsfronten fra SOL PMU. Vi er stolte av å kunne tilby en meget effektiv fuktbehandling basert på en cocktail av aktive ingredienser!

I dag fikk jeg behandling av Bettina, noe jeg virkelig trengte. Merker en liten forandring i kveld og det er ikke til å unngå at de mest effektive behandlingene blir utført med nåler. Meso Vital består av at 18 tynne små nåler fører fuktighet inn i huden. Behandlingen er enkel og smertefri og består av 3 forskjellige hudbehandlinger, avhengig av hudtype.

Jeg reiser til Mosjøen onsdag og gir vekk en behandling til de to første som mailer meg på: [email protected]
Behandlingen gjelder kun Mosjøen og ikke Oslo.

Del innlegget på bloggen og jeg kommer tilbake med info. siden. Vi selger behandlingen ut til klinikker i hele Norge!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg