Mye fagstoff og nyhet innen hudpleie ;)

Deilig å være tilbake i Oslo igjen etter en over gjennomsnittet hektisk uke. Vi har lært mye og fagstoff får jeg aldri nok av. Jeg kommer straks til å tilby en meget god hudbehandling i form av Meso Vytal, som mine kollegaer allerede har jobbet med en god stund nå, med flotte resultater. Meso Vytal sluses inn med 18 tynne nåler som penetrerer hunden opp til 0,3 mm og gir fukt og næring. Jeg skal komme nermere tilbake til behandlingen når vi har fått den på menyen. Behandlingen passer alle og glatter ut små tynne linjer, samt forebygger! Huden ser fresch og delikat ut i etterkant. Gleder meg 🙂

Hudpleieklinikker som er interessert i en ny og GOD hudbehandling kan bare ta kontakt med: [email protected] for en demo og prat! Denne virker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg