Hygiene på arbeidsplassen, samt kurs!!

En viktig del av jobben er å ta bilder,før/etter resultater. Det gleder meg når elever vurderer arbeidene og ser en forskjell, samt tilbakemeldinger fra modeller på kurs.

Vi planlegger flere kurs i Gøteborg hos medisinske Klinik34. Ønsker du kurs hos oss i Norge, bør du ikke vente for lenge med å booke plass. Første kurs er fullbooket og nr.2 har en ledig plass igjen. Nå står jeg på tur til å reise til Berlin for å titte på nyheter, samt treffe mine gode kollegaer fra andre land. Israel, Italia, England og Russland er my best friends i faget og selvfølgelig Tyskland. De er proffe til fingerspissene og vi har mye å snakke om!!

Tattoobransjen får mye fokus og da jeg satt på toget hjem fra Gøteborg i går var dette hovedoppslaget.

Gleder meg å fortelle dere at jeg allerede har vært på 2 flotte hygienekurs på Rikshospitalet. Et med tattoo union og et for hygiene i klinikker generelt med medisinsk hudpleie. Alt som skal stikkes i av hud, må ha godkjenning og selv er jeg over gjennomsnittet opptatt av å tilrettelegge forholdene på arbeidsplassen for å sikre kunder og oss som terapeuter mot bakterier. Vi bruker kun engangsutstyr.

Norge er altså i teten på hygiene 😉

5 kommentarer
    1. Heisann.
      Jeg tok parmanent øyenbryn på mandag, og idag falt skorpen av og noen steder all fargen og, ser IKKE bra ut. Fikk ikke time til påfyll før om en måned, Hva kan jeg gjøre? Mangler helt farge i begynnelsen av øyenbrynene:-(
      Vil ikke se slik ut i en måned….

    2. Nathalie:

      Jeg regner med du ikke har vært hos oss siden vi har vært i GB og Berlin denne uken, men det kan variere hvor mye fargen sitter. Du må bare kontakte hun som behandlet deg, men det er vanlig å bruke litt makeup på bryn etter første behandling om noe skulle mangle. Det er riktig at du skal vente fra 4 uke med et nytt refill. Du får bare legge makeup over til du skal til din neste behandling, da ser ingen andre det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg