Elixir er spennende!

Da har Bettina og jeg ankommet Avalon Hotell i Gøteborg. Vi skal undervise i pmu ved Klinik 34, som er en av byens største medisinske klinikker. Det blir en spennende uke og ikke minst et spennende samarbeide.

Før vi dro i dag, bad jeg om et kjapt møte med Marianne Fjørtoft, en av damene bak serien Elixir. Jeg har lenge vært nysgjerrig på serien og har hatt lyst til å prøve den ut, da huden min trenger produkter som er tilpasset min hudtype og jeg ikke nøyer meg meg med hva som helst. Marianne gav meg et minikurs i bruk av produktene og i kveld har Bettina og jeg kost oss med luxus, da vi liker konsistens og duft (den dufter minimalt) noe som er helt perfekt! Elixir hører jeg ofte nevnt og kun i positiv retning. Nå er det altså min tur til å prøve den ut. Jeg kjenner mange i bransjen som selger og bruker serien og er superfornøyde med den. Blir spennende å se om jeg føler forandring og ikke minst hudforbedring etter noen uker. Det skjer ikke mirakler over natten som vi vet 😉 Har prøvd mye hudpleieprodukter opp gjennom årene, noe familie og venner har nydt godt, da jeg er rask å gi vekk noe jeg ikke liker 😉 ….er en produktjunkie, hår som hud.

Nå venter senga med spennende lesestoff 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg