Stor etterspørsel etter leppetattoo!

Vi har stor etterspørsel etter leppetattoo. Disse har datteren min Anniken pigmentert og det er en stor jobb for en nybegynner. Nå har hun tre dager igjen av lærlingeuka ved klinikken min, og kommer ikke tilbake før uke 48. Hun er allerde etterspurt som behandler da hun har -25% på ord. priser og har fått max ut av dagene hos oss. Utrolig hvor fort man lærer når man er i et fagmiljø og føler seg trygg.

NB! Som jeg alltid skriver. Fargen reduseres med 40-60% innen to dager og leppene ser naturlig frisk ut med en jevn leppekontur! Vil ikke se ut som leppestift.

Nå har vi også bestilt opp glitter og glamvipper for kunder i Mosjøen og omegn som ønsker det lille ekstra til julebordet og julen 😉 Det skal være det siste på vippefronten og er på plass over helgen i nord!

3 kommentarer
    1. Detta hørtes egentlig kult ut, nå er jeg kanskje fornøyd med mine lepper, er vel det eneste jeg er fornøyd med, men for de som ikke gidder eller orker ta på sminke hver dag finnes det også for eyelinere og slikt!

    2. Kan du ikke legge ut bilder av hvordan det ser ut når det blir når det er “ferdiggrodd”? =)
      -NA, nymfoman sexblogger

    3. Hei, jeg skal til oslo nå til helga og jeg øsnker meg extansion vipper. hvor lenge tar det før de taes vekk eller eventuelt forsvinner av seg selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg