Pmu av lepper i fargen litchi/rød!

Disse leppene har stått lenge på venteliste hos meg og var for kunden en etterlengtet behandling. De hadde fått pigmentering/pmu fra år tilbake og hun var ikke fornøyd med resultatet. Arr i leppen kan dere skimte såvidt og ujevn leppekant/fasong.

I dag ble leppene røde etter eget ønske og fargen litchi er en populær leppefarge. Husk fargen reduseres med 40-60% innen ti dager og blir mere naturlig. Alle farger, uansett fargeskala, ser ut som leppestift umiddelbart etter behandling. De fleste blir litt skuffet når fargen har normalisert seg, så da skjønner dere MYE av fargen forsvinner. Det er en grunn for at vi har to refill i prisen 😉

6 kommentarer
    1. Utrolig fine 😀 jeg har selv tatt permanent make up til en lærling av deg før, Grete Helgesen. Jeg lurer på om du kan anbefale noen som driver med permanent make up i Trondheim?? skulle helst tatt turen nedover til deg, men blir litt for langt unna ;/ ha en fin dag! 🙂 hilsen ida

    2. Så fine lepper, og pen farge :-)) Gleder meg helt vilt til det blir min tur, og tenker masse på hvilken farge som passer meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg