Å trene er ikke dumt ;)

Jeg har kommet inn i et ok mønster med trening som jeg er fornøyd med. I dag fikk jeg også Henning med meg, noe jeg håper gjentar seg 🙂

FitnessXpress har fått bra score etter test. At det er fitnessprinsessen Lene Hansen fra Tromsø som pryder reklamemateriellet på disken deres visste jeg ikke, før hun la inn en kommentar på instagram. Kult 😉 Dere finner meg på instagram som solhegge om dere vil følge meg 😉

Blir spennende å følge Lene Hansen videre i toppeliten 😉 Hun er en tøff småbarnsmor og beviset på at man får til det man vil. Slikt liker jeg 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg