Kurs i pmu og covermakeup!

I da har det vært en travel men spennende dag for alle oss 🙂

Bettina dro til Sandefjord for å holde kurs i ripar cover makeup for vitiligoforeningen, noe som ble en stor suksess. Selv holdt jeg kurs i leppepigmentering, samt brynkurs for en elev som ønsket litt påfyll. I morgen kommer modeller som er heldige som får vg.elever. Hyggelig med så mange interesserte, som nok vil få bonus for sin velvillighet for å stille opp på en søndag! Love you all 😉

PS! Er det noen foreninger eller lag som ønsker kurs i covermakeup, ta kontakt på mob: 90988873 og trykk gjerne “Liker” om dere ønsker tipse noen om www.riparnordic.com

4 kommentarer
    1. hei,er dette noe jeg kan få kjøpt i trondheim.jeg plages med denne hudsydommen.jeg har prøvd lysbehandlin uvb lys.men disse flekkene kom tilbake,har prøvd flere vitiligo behandlinger og ingentin har blitt permanent.nå prøver jeg betakaroten brun uten sol BRUN365,som påstår at det gevner ut vitiligo,jeg har tenkt i noen år tilbake om at det går an å få tatovere seg i disse vite områder.jeg er 42 år å har kjempet mot denne hudsykdommen.jeg bor i trondheim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg