Suksessfull helse&skjønnhetsevent!

I går var Bettina og jeg invitert til en Helse&Skjønnhetsevent for å holde foredrag om pmu og ripar cover makeup! Kvelden var hyggelig med spennende foredragsholdere. Vi var innom alt fra kosmetiske skjønnhetsbehandlinger til trening, helse og kosthold som det mye omtalte hvetegresset til Mad with Wheat Grass og ikke minst de berømte Hancock cupcakene på Majorstua 😉

Stedet eventen ble holdt var lekre Bagle&Juice i Vika. Har ikke vært der før, men nå får de garantert flere kaffebesøk av meg i helgene fremover. Flott lokale som passer perfekt for sammenkomster. Har allerede en plan 🙂

Hadde med sønnen min Alex og Kristine. Alex var modell for ripar cover makeup, hvor Bettina dekket en tattoo. Alex og Kristine vant flotte premier som restylane og hudpleieprodukter fra ZO til en verdi av noen tusen kroner 😉

Kari Tveanger med kollega havnet ved samme bord som oss. Kjempehyggelig da jeg har blitt kjent med Kari ved å være med på Helse&Skjønnhetsmessen som hun er primus motor for. I tillegg har hun spabeautymagasinet (har annonse der nå) mange sikkert kjenner til. Driftig dame 🙂

Takker Erle Haviken Fjeldsaa for en super invitasjon. Tror folk hygget seg like mye som meg!! 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg