Baker uten sukker :)

Jeg har kjøpt kokebøker jeg aldri har testet ut. De står i hylla til pynt og jeg kaster noen blikk på dem når lysten på noe godt melder seg. Det er ikke det at oppskriftene ikke er gode nok, men når man må finne spesialforretninger til mye av ingrediensene er løpet kjørt. Fredag havnet denne mellom hendene mine og jeg har mirakuløst bakt boller i dag 😉

Istedet for stevia (som jeg må få fatt i denne uken) brukte jeg sukrin. Det gikk helt fint. Utrolig mettende boller og ikke bare “luft” som man vanligvis får kjøpt. Enkle å bake og sunne etter vanlige oppskrifter 😉

Meierismør og speltmel gjør susen. Vet hva jeg skal bake til neste langtur med bilen, istedenfor å stoppe ved en bensinstasjon for å kjøpe noe enkelt på veien. Tror disse metter for 30 mil 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg