Salongutstyr?

Jeg er faktisk veldig gla for at jeg kom over firmaet Salongutstyr og Ingar Arntzen på nettet, da jeg googlet litt for å undersøke priser og ikke minst behagelige og robuste benker, stoler etc. til den nye klinikken min. Nå feirer vi snart 1-årsjubileum og synes utstyret vi kjøpte inn ikke kunne passet oss bedre. Alt er av topp kvalitet, så er det noen som ønsker ta en titt på det under “eventen” vår 20 oktober er det bare å stikke innom. ALLE kunder og interesserte i permanent makeup, som kanskje ønsker lære seg dette spennende faget er velkommen.

Ingar leverer punktlig og yter en fantastisk service. Trygg handel kaller jeg det 🙂 Nå har jeg bestilt inn tilsvarende til min nye avd. i Mosjøen.

 

MVH SOL PMU AS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg