Oppretting av feiltattoo/pmu bryn

Denne kunden har fått en uheldig fasong på brynene for noen år tilbake. Da er skepsisen for å få utført noe nytt ikke rart, men nå ønsket hun gjøre noe med det!

Resultat i dag etter oppretting av feilpigmentering. Fortsatt venter 2 ytterligere behandlinger og det er en møysommelig jobb å rette opp andres arbeider. Forskjellige fargeblandinger må til for å korrigere både farge samt fasong. Jeg er superforsiktig for å kunne se forandringen med fargen underveis.Ikke for tett pigmentering mao. Det hender jeg sender hjem fortvilte feilpigmenterte kunder, da det ikke er så mye jeg kan gjøre. Disse derimot kan bli vesentlig bedre 😉

3 kommentarer
    1. Hei,
      Nydelig arbeide du gjør alltid. Jeg var vel en av de første du “jobbet” med i Oslo for ørten år siden da hadde du just startet.:) Har holdt det ved like hos deg flere ganger, og nå da her i bygda hvor jeg bor. Er kjempefornøyd og det gjør veldig mye med et ansikt. Man får nesten et ansiktsløft:)
      Bildet her ved brynene var utrolig lekkert gjort som alt annet du gjør.
      mvh. Turid H. S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg