Kan JEG kan DU :-)

Trening er noe jeg kommer til å blogge litt om fremover, da det nå er en del av hverdagen min. Hadde faktisk aldri trodd jeg skulle komme meg ut av sofaen på kveldene etter jobb. Begynner å bli mere fortrolig med å sette av tid til å bruke kroppen mere enn før og “svette” litt ekstra 🙂

Fokus på “kropp” er alt for stort. Er det ikke mere hyggelig å fokusere på å komme bedre i form og spise “litt” mere sunt i hverdagen og ha EN kosedag i uken istedet for 7? Jeg synes ikke jeg har ofret så mye til nå og trives bedre med meg selv. Håper dette blir en vane etter hvert. Er iallefall i gang med planen om livstilsendring.

Ha en fortsatt god dag 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg