Trening med mening!

Nå har jeg trent fire ganger med Lene Alexandra. Fire tøffe timer for en som ikke har trent på 25 år, men begynner få litt mere energi. Har følt meg såååååå sliten og ferdig, men hadde ikke forventet annet. Nå begynner jeg se lyset. Får litt bedre tak på aparatene og klarer “litt” mere, noe som i dag ble en fin opptur!! Synd jeg hadde tatt jakken på meg og ikke fikk vist frem det fine treningstøyet mitt 😉 ….var på vei ut føra da vi ble knipset 🙂

Nytt tøy betyr at jeg fortsetter treningen ved godt mot. Lene Alexandra er motiverende og superdyktig. Kunne ikke fått en bedre start!! God natt folkens ;))))

2 kommentarer
    1. Hurra Sol. Heier på deg. Du imponerer, og utrolig TØFF som gir jÆrnet!! Leser lystig videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg