Vakre dager skal nytes ;)

Dagen i dag har vært fantastisk. Frokosten ble spist på Godt Brød på Bislet, før vi tok turen til Frognerparken. Har besøk av den kjekke sønnen min Andreas og da må vi finne på noe hyggelig sammen. Kristine og Henning var selvsagt med. Kristine og jeg kunne ikke unngå å stikke innom Oscarsgt.54 for å kikke på Jannes spennende utvalg i et skattekammer av en butikk. Lenge siden jeg var der sist og sannelig kjøpte jeg ikke noe lekkert denne gangen også. Hva det er skal jeg vise dere så snart det er på plass 😉

PS! Kaffe og kaker er fra Jannes lille bakeri i Oscarsgt.54 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg