Vippeextension til Mosjøen!

Da blir det også vippeextension å få ved SOL PMU’s avd. i Mosjøen. Jeg sender Anniken på vippekurs i september og hun trenger mange å “øve” seg på når hun kommer tilbake fra kurs!! Halv pris til de første 5 som melder seg, til hun begynner bli varm i trøya! Som med alt annet for å bli god er det trening, trening og atter trening som står på planen! Det som er spesielt hyggelig er at det er det er et av de beste merkene på markedet som jeg tar inn og som ikke inneholder formaldehyd!! Viktig å tenke ingredienser når det skal legges i vipperoten, tett inntil øyet.

 I Trondheim driver Tonje Elshaug, Glimt Bli Ny Studio og jeg har leid Tonje for å lære Anniken vippeextension, som iallefall her i Oslo er superpopulært. Anniken blir eneste elev og får fullt fokus. Tone Damli Åberge er avhengig av vippeextension behandlingen, noe jeg leste på nettet for litt siden etter en uttalelse fra stylisten hennes. Kommer nok til å tilby det selv fra klinikken i Oslo etter hvert 😉 Bildet er fra Tonjes arbeider og vi gleder oss over å se vakre resultater 😉

Dere som ønsker være modell for Anniken til halv pris, mail henne på: [email protected]   Tror dette kommer til å bli riktig lekkert. Gleder meg faktisk selv til å få lange fyldige vipper for første gang i livet 😉

Kunne du tenke deg å få sveiset/limt på lange vipper, trykk “Liker” 🙂 

15 kommentarer
    1. Ja dette er noe jeg kunne tenkt meg og fått 🙂 Men greit og fått vite litt hvor lenge di sitter på og pris ;))
      Har prøvd dette før på en salong, men, det di satt på der satt ikke på vippene mine, Datt av noen allerede etter 1 dag. D var ikke punktvipper eller hva d heter, men di satt på noen få i gangen som hang sammen. Så var ikke heldig med dette den gangen. Men er vel mye som har skjedd siden da 🙂 Så er noe jeg kunne ha tenkt meg og prøvd igjen ja 🙂

    2. Nei, men hvis det ikke er så dyrt så går det jo ann å reise dit, men holdt dere ikke til i oslo og?

    3. så bra 🙂 Når du vet ca hvor mye det vil koste så hadde det vært fint om du sendte en mail til meg, eller skriver det her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg