Lene Alexandra skal bygge meg opp ;)

Treningsutstyret er det ingenting å si på. Denne flotte treningsbagen fikk jeg av datteren min, Christian og Isak i bursdagsgave. Unik med egen innebygd skopose 😉

Lene Alexandra Øien skal altså bygge meg litt opp og forhindre forfallet som er på vei når man nærmer seg 50? Det rare er at jeg ikke kjenner så mye til det enda, men forebygging er et ord man legger seg på minnet. Har en stillesittende jobb som ikke krever mye bevegelse i løpet av arbeidsdagen. Trenger litt fart i hverdagen og nå er tiden inne. Kom meg aldri i gang av egen maskin, så Lene får en utfordring, men jeg lærer fort 😉

Kan ikke annet enn å si at jeg har forventninger til meg selv. Ønsk meg lykke til i morgen. Trenger det 😉

… det er ikke det hinder du ikke kan overkomme, den utfordring du ikke kan møte, den frykt du ikke kan overvinne, uansett hvor umulig det noen ganger kan se ut.

Erin Brockovich-Ellis

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg