Anniken starter opp i Mosjøen med stø kurs!!

At datteren min Anniken har lyst til å lære seg permanent makeup er spesielt spennende. Hun har en mamma som lærer henne det som skal til for å gjøre en god jobb fremover, noe som jeg synes er ekstra hyggelig selv. I tillegg skal hun ha faste uker i Oslo for å få faget i fingrene 🙂

Lokalet i Mosjøen er klart og Saxo er stedet. Kunne ikke fått en bedre beliggenhet, da det ligger midt i sentrum. Hyggelige cafeer og butikker gjør det trivelig for reisende som ønsker seg en liten bytur med en behandling på ønskelisten!

Vi gleder oss til å ta fatt på en flott utdannelse som linergist med alle muligheter det gir. Salg av Ripar Cover Makeup kommer i tillegg på disk, et produkt dere kommer til å glede dere over å få sjansen til å teste ut 🙂 Ellers har jeg mange spennende og interessante samarbeidspartnere som nok skal få ta turen innom avdelingen min i Mosjøen etter hvert. Selv skal jeg følge opp til fingerspissene!!

Ønsker du time hos Anniken, mail meg på: [email protected]  Vi kommer til å ha et flott åpnings/intro.tilbud til de første som melder seg.

Ny pris 4800,- Introtilbud på permanent makeup kr 3000,-  To gratis refill følger med i prisen. Trykk “Liker” under innlegget og gjerne “del”. Da gir dere Anniken en flott start 🙂

Mvh Sol Permanent Makeup

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg