Gratulerer med dagen lillesøster ;)

I dag fyller lillesøster år. Det begynner å nerme seg faretruende raskt 50-årsdag for oss begge om få år. Jeg er nøyaktig 1 år og 4 dager eldre, noe som gjør at jeg nå har begynt å fundere på om jeg skal stille tiden tilbake et år og feire dagen sammen med henne. Kunne blitt et knakende bra party på en hulahula øy, siden sommeren har sviktet oss totalt her i nord. Som dere ser på bildet er det ikke akkurat bikini hun sitter og speider ut over Meløyas vakre natur i. En av feriens desidert, skal jeg nevne eneste hele soldag og tatt for under 14 dager siden. Ellers har det bare vært spredte solglimt her på Risvær. Har tilogmed hatt dynejakke og varm kaffe i koppen på brygga 😉

Skal allikevel ikke klage når jeg tenker på hvor godt vi har det i Norge. I tillegg har jeg snille flotte unger og et lite barnebarn som beriker hver eneste dag av ferien min 😉

Gratulerer med dagen søss, feir og kos deg masse <3 Klem Sola

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg