Workshop for linergister blir spennende!!

Da er kurset for linergister fullbooket. Det har vært en utrolig respons på vårt nye tilbud og jeg gleder meg stort til å ta imot spente linergister som denne gang skal jobbe på hverandre 😉 Her er Kjersti fra SpaSpa i Harstad på et kurs i hårpåtegning.

De fleste som tar kurs hos meg ønsker selv å få utført pmu, men på mine kurs er det ikke tid til egenbehandlinger. Dette gjør vi i SOL pmu noe med og tilbyr nå en dag hvor dyktige linergister kan jobbe med hverandre og dele erfaringer! Christel fra Alta og City Hud& Aromaterapi  jobber med bryn på en modell.

Vi har mange fornøyde modeller etter kurs og pågangen fra modeller er stor. Nå er det altså “behandlerne” selv som skal være modeller for hverandre. Ser frem til en hyggelig og interessant lørdag i september. Her demonstrer jeg brynteknikk for Kristine Rafsol fra Bergen 🙂

Tenker dette blir et tilbud som vi gjentar årlig om det viser seg å bli en suksess 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg