Min personlige trener!

Nå har jeg endelig tatt steget og bestilt meg personlig trener. Siden alt av treningstøy forlengst er kjøpt inn og treningen pr. i dag kun har foregått i hodet mitt, har jeg endelig tatt steget videre og bestilt meg Lene Alexandra som trener. Valget var enkelt da det starter opp et helt nytt treningsenter på Bislet og treningstidene passer meg perfekt, i tillegg er Lene et råskinn med trening, har god erfaring og masse kompetanse. Kjenner Lene fra før og det er betryggende å ha fulgt en jente som har satt seg store mål og mestret dem så godt som henne 🙂

Kom hjem fra Polen og Nederland i går kveld og følte meg ikke helt på topp etter å ha kost seg med mye god mat på kort tid. Var også i Italia for 3 uker siden og man slanker seg ikke på slike flotte turer, det er uhørt når man får servert mat på sølvfat. Nå virker det som om kiloene limer seg fast på kroppen og de renner ikke like kjapt av som før, noe som følger med alderen. Må tilføye at jeg ikke har så mye å klage over, men man må ta fatt i tingene før det blir et ork 🙂 Jeg trenger også en kraftig oppstramming og håper overleve de første 10 timene med Lene 🙂

To dager i uken kl 20.00 har vi avtalt. Det er da sofaen hjemme for lengst er inntatt og alle godsakene har funnet veien hjem 😉 Nå kan jeg heller trene litt, ta en lang deilig dusj etterpå og krype tidlig til sengs og unngå mine bedagelige sysler i hjemmet. Har laaaange arbeidsdager og trening er noe jeg ikke har følt trang eller overskud til annet enn i tankene som sagt. Tror at Lene kan hjelpe meg med å finne en litt sunnere livstil. Mulig jobben tar knekken på meg før treningen gjør det 😉 er arbeidsnarkoman og de siste årene har livet mitt mest bestått av jobb, jobb og atter jobb.

Da er jeg i gang like over ferien og dette skal bli spennende. Jeg gleder meg allerede :-))))

 

15 kommentarer
    1. Du må ha masse lykke til!(: Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha Lene Alexandra som PT!(:
      Det er søren meg ikke lett å spise sunt og trene i ferien. Når ferien er over til neste uke, kommer treningslysten av seg selv, men i ferien blir det helt motsatt. Dessuten er det ikke lett å være den eneste i familien min som trener og spiser sunt, når alle de andre aldri trener, og har et dårlig kosthold. Jeg trodde det skulle være foreldrene som skulle være et positivt rollebilde for barna, når det kommer til sunn mat, men hos oss er det stikk motsatt.
      -Jeg skulle gjerne hatt en pt, men det koster!((:
      Som sagt, må du ha masse lykke til med treningen!(:

    2. Høres spennende ut! Men du skal få litt gratis trim og nydelig utsikt over vårt hele vårt lille øyrike når du kommer nordover. Stordalstinden og Sivertbu venter på deg og meg når du kommer hit til helga:)

    3. Lykke til, tenker det går bra når du har personlig trener 🙂 Da kan man ikke hoppe over treningen, og man får trent riktig 🙂

    4. Vi får ta toppturen i krabbetempo, og så kan du tenke tilbake på den med et smil når du jogger opp neste sommer:)

    5. Hei Sol,
      Jeg har tenkt en stund på å få meg en PT selv :.-) sjekket litt opp men at Lene Alexandra sluttet på SATS Nydalen så hvordan kommer man i kontakt med henne?? hvilken senter jobber hun for nå? hadde satt stor pris på litt info:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg