Blåmerker kan sminkes over. Se her!!

Tre dager har gått etter en skjønnhetsbehandling av hakeparti. Fortsatt blå, men mere lilla/grønn. Ved å legge orange og gult, nøytraliserer man merkene, før man legger riktig hudfarge over. Enkelt og greit og tar max to min 😉

Det blir holdt kurs over 3 dager til høsten. Ønsker du bli sertifisert medisinsk cover makeupartist, send meg en mail på: [email protected]  
Har allerede fått interesserte så nøl ikke for lenge ved å sikre deg plass. Dette er fremtidens behandling i et stadig økende marked av medisinske og kirurgiske inngrep.

Klikk “Liker” om du ønsker være modell for Ripar Cover Makeup. Vi trenger deg, da det skal lages brosjyrer etc. for merket!!

7 kommentarer
    1. Kunne godt tenkt meg og være modell 🙂 Dette ser jo så bra ut, dekker over sikkert pigmentflekker som jeg har. Men en bør vel helst bo i Oslo 🙁 Jeg venter fremdeles på å få til og komme meg til Oslo for leppetattoen, den ser jeg veldig fram til 🙂

    2. Hei, jeg har slitt med kronisk eksem i ansikt siden jeg ble født, har nå en del arr å sminke bort hver dag :/ klarer dere fjerne slikt ? 🙂

    3. Det hadde vært spennende å vært modell for Ripar Cover. Meget nysgjerrig på hvordan resultat dere har klart å få frem på min hud. Mye acne, rødhet og dype arr…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg