Ferdig resultat tattoo av lepper og litt om sminke.

Får stadig mail om ferdig resultat av lepper som er ferdigpigmenterte/tatoverte. Disse er helt ferdige etter totalt 3 behandlinger!

Pigmenterte lepper med kun en transparent gloss. Så enkelt kan det gjøres. Har stadig fått kommentarer som; Kunne aldri tatovert meg på lepper, bryn osv. da jeg synes det er artig å sminke meg. Nå skal jeg gjenta EN gang for ALLE; Tatovering erstatter IKKE vanlig makeup, men skal forsterke naturens linjer og farger. Vi tatoverer altså ikke inn sminke, men hjelper til med farger og fasonger.

Sminker du ikke over dine egne naturlige bryn? Selv om mine er pigmenterte, liker jeg å forsterke fargene i dem og bruker makeup når jeg måtte føle for det. Det smarte er at man enkelt legger mekeup over den flotte fasongen, som de fleste strever med å få til i det daglige 🙂 Liker du innlegget, trykk “Liker”

Mvh Sol 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg