Medisinsk Cover Makeup + +

Nå er det ikke lenge til vi reiser til Italia for å kurse opp nye medisinske covermakeupartister! Makeupartist/stylist  Jon Lundemoen og kosmetisk sykepleier Lise Mette Strand, samt Linergist  Bettina Amundsen blir med til Ripar Cover Makeup`s hovedkvarter i Caserta/Italia sist i juni. På bildet ser dere den annerkjente makeupartisten Sølvi Strifeldt som fikk gleden av å være med på et minikurs i regi av SOL PMU da vi fikkbesøk av Riparfamilien i Norge i februar.

Sølvi i sving med å teste ut makeupen. Det er mange lekre farger og vi tar inn mere i sortimentet fra høsten av.

Meg, Rita Parente og Sølvi Strifeldt. Det skal bli en spennende uke i Italia med spente samarbeidspartnere og jeg gleder meg til å vise dem den flotte skolen Ripar har i Caserta. Fullt fokus på en helt spesiell makeup en hel uke 😉

Det gleder oss at stadig nye klinikker ønsker ta inn serien. Ønsker du bli forhandler ta kontakt på mail: [email protected] Vi gir deg full opplæring og jeg kan love dere vi har et bra team med profesjonelle folk!!

9 kommentarer
    1. Takk for kurset, det var faktisk godt med en liten oppfriskning på camuflasje fronten.
      Ønsker dere alle lykke til på kurset! 😀
      Gleder meg til å se flere resultater.
      Tagging kommer etterhvert som bilder med Ripar kamuflasje sminke blir ferdig.
      Sølvi S.

    2. Hvordan er ripar ift. å skjule skjemmende strekkmerker? Det er jo en form for arr. Er uheldig siden jeg har ekstremt mye på armene, fra tiden jeg var SVÆR.

    3. Morsomt at det går så bra for deg og bedriften:) du er flink! gleder meg til jeg skal fikse mine øyebryn hos deg 🙂

    4. ninajeanette:

      Det er en type makeup som absolutt kan brukes som vanlig sminke. Ved en spesiell teknikk brukes den også medisinsk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg