Mangler du hår på bryn? Se hva som kan gjøres!!

Denne kunden mangler alt av brynhår og tegner brynene sine slik daglig. Det er ikke enkelt å forme bryn når man ikke har noe å gå etter.

Slik ble resultatet i dag ved permanent makeup av bryn. Som jeg alltid må nevne kan resultatet av farge se kraftig ut like etter behandling, men reduseres med 40-60% innen de første ti dager. Damen ble iallefall ny og svært takknemlig for det jeg gjorde. Det gleder meg alltid når noen blir ekstra gla for arbeidet mitt.

Bryn fra siden. Fra å tegne dem helt flate med vanlig makeup, til å få en elegant knekk på dem er overgangen stor. Men kunden likte dem fra første stund. Det er hyggelig å se. Gleder meg til å se deg igjen.

Vet du om noen som mangler bryn, trykk “Liker” under innlegget slik at flere kan bli oppmerksomme på metoden pmu!!

2 kommentarer
    1. Det er og blir veldig fint og et utrolig bra tilbud til alle som ønsker å få nye bryn, rette på m.m. Å at det blir veldig naturlig:).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg