Naturlig bryntattoo!!

Disse brynene har jeg blogget før, da kun halve brynet er pigmentert. Kun der hun manglet hår. Slik så resultatet ut etter et par mnd. og nå ønsket hun mere 😉

Resultat i dag etter etterfyll!

Da er begge bryn foreviget etter behandling og en fornøyd kunde møter sommeren med sol og varme. Et refill gjenstår og spent på om hun er flink med å bruke høy solfaktor over for å bevare fargen 😉

Trykk “Liker” om du liker det du ser og om du kan tenke deg permanent makeup selv!! PS! Bildet tatt like etter behandling, derfor noe forbigående rød rundt området.

5 kommentarer
    1. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg