Alopecia? Sjekk tatovert eyeliner.

Mange i Norge rammes av alopecia i løpet av et år. Man mister hår og ikke like enkelt å få makeup til å sitte perfekt og lenge i løpet av en dag.
Denne kunden kom for å få lagt inn farge i øvre vippekant med permanent makeup. Sjekk resultatet etter kun en behandling. Fargen er grå og ytterligere 40-60% forsvinner i løpet av ti dager!!

Vi søker modeller for våre kurs som starter opp til høsten igjen. Både grunnkurs og vg.kurs i permanent makup. Ønsker du å stille som modell for SOL Permanent makeup, trykk “Liker” under innlegget!!

6 kommentarer
    1. Hei hei! 🙂
      Hvordan går det ?
      Kan jeg spørre deg om en tjeneste?
      Stemme opp mitt innleggpå nettavisen n2p.no?
      Trykk på min url/blogg !
      Jeg vil også anbefalt å registrere deg du også.
      Jeg har fått utrolig mange lesere derfra med å både være i topplisten dems og få mine innlegg langt opp på forsiden!
      Takk, klem <3

    2. Er det mulig å få vekk tatoveringen fra øynene? Jeg har allerede gjøre det, men vil ha litt annet form nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg