Byens beste cafe og butikk!

I dag stakk vi innom Janne i oscarsgt. 54 for kaffe og kaker. Hun har nemlig byens triveligste lille cafe og butikk spekket med nyheter. Jeg tipset henne om å kjøpe ipad og nå er den flittig i bruk som dere ser! 😉 Hun oppdaterer fb-siden på butikken flittig og har blitt kjempeflink!

Før jeg satte i gang med å handle måtte vi smake hennes siste bakeverk “american mudpai” som er sterkt vanedannende når man først har satt tennene i den!

Jeg handlet 2 lekre linskjorter i merket Lazuna. Deilige å ha på og gleder meg til å ta dem i bruk. Linklær er supre på sommeren.

Kjøte også lavendel på flaske, da det dufter aldeles nydelig på badet og på klinikken. Friskt, rent og ikke for tungt. Janne selger kvalitet og jeg er kvalitetsbevisst. Legger gjerne noen ekstra kroner i det jeg kjøper, da tingene ofte varer lengre og holder seg!

Besøk Janne`s butikk, så skjønner dere hva jeg mener. I tillegg er hun en festlig jente jeg setter stor pris på! Du kan også melde deg inn i facebookgruppen oscarsgt.54

10 kommentarer

Siste innlegg