Arbeidsutstyr, din beste investering!

SOL PMU samarbeider med verdens største leverandør av permanent makeuputstyr, og leverer utstyr av meget høy kvalitet. Jeg har vært i faget i 14 år og jobbet med mange av merkene på markedet. Gleden var stor da jeg kom over amiea, som har gitt meg de beste resultater og de mest fornøyde kundene så langt i karrieren min. Det er derfor hyggelig å kunne dele av erfaringene med mine nåværende samarbeidspartnerer og ikke minst kommende. Det kommer mange spennende nyheter på markedet over sommeren som vi jobber på spreng med å få tilrettelagt og ferdige. Info. kommer.

Fargene fra amiea kan alle som jobber med pmu bestille via webshopen vår!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg