Det er her det skjer…profft program :-)

Vi er så heldige å ha verdens beste “modell” for Ripar Cover Makeup i Vegard. Har til og med leid inn proff fotograf for å få han markedsført på en flott måte. Hvordan, kan dere bare se ved å følge bloggen min etter hvert!! Han ser ut til å more seg skikkelig iallefall…og slik skal det være 🙂 Bettina og Tone er begge proffe medisinske makeupcover artister og vi har mye på planen i tiden fremover.

Tone i gang med å dekke over “blodårer” på legg og fot. Disse leggene ble naturlige og flotte etter en grundig jobb. Bilder kommer siden.

Jeg hyret inn June Witzøe som er freelansfotograf og har fulle lister. Hun jobber for de store magasinene og jeg er kjempehappy for at hun klarte få inn noen timer på klinikken min. Trenger proffe bilder til det meste og June er som skapt for jobben. Hun tok for øvrig bildene av meg for Norsk Ukeblad, da jeg fortalte om min opplevelse med Aquamassage.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg