Bryn i går, lepper i dag ;-)

Modellen vår ønsket ny leppefarge og jevnere kontur.

Dette ble resultatet etter første behandling 🙂 Spesialfargemix!!

Flott farge som blir dus!

Christel Nilsen fra Alta fikk den krevende leppejobben, for lepper er alltid en utfordring. Spennende og viktig å ta bilder. Av en eller annen grunn er det noen som tror bilder på bloggen min er fotoshoppet, ikke ekte??? Jeg tror samtlige modeller og ikke minst kunder og elever ser at de er ekte og lagt ut som de er. EKTE vare får dere hos meg, derfor ser dere makeup kan være vekke fra områdene rundt de behandlede partiene/områdene, samt rødhet og hevelser, men dette går raskt ned. Fargene ser også sterke ut like etter behandling, men reduseres normalt med 40-60% innen ti dager. Det kan hende en kunde tar farge usedvanlig godt etter kun en behandling, men det er ikke helt vanlig, bare så det er sagt!!

Jeg liker å forklare nøye hva som skjer i en prosess, men likevel er det alltid noen som spør eller kommenterer. Se også www.solhegge.com om dere har spørsmål. Mye info ligger ute på siden min.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg