Det perfekte ansikt!

Hyggelig må det jo være å bli oppdaget og ikke minst få høre at ansiktstrekkene er symetrisk perfekte. Som Florence selv sier;

– Kvinner skal ikke føle at de trenger å bruke sminke. Jeg håper de kan se på meg og føle at de kan klare seg uten. Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt og jeg håper jeg ville aldri benytte meg av plastiske operasjoner eller botox, sier Florence i et intervju med Daily Mail.

Florence selv bruker lett foundation og mascara i hverdagen, men innrømmer overfor Daily Mail at hun også bruker dekkrem.

Les artikkelen inne på Dagbladet`s nettside HER

Hva mener dere om skjønnhetsbehandlinger? Selv er jeg av den oppfatning at man gjør det man føler for om det hjelper på humøret 😉 

7 kommentarer
    1. jeg synes skjønnhetsbehandlinger kan være greit, innenfor en viss grense om med en rimelig grunn…. Nøye gjennomtenkt og så lenge det er en god grunn forstår jeg det LITT! men jeg synes egnetlig nesten ingen trenger det…

    2. Jeg er absolutt for skjønnhetsbehandlinger. Plastisk kirurgi også. Så lenge man selv blir fornøyd.

    3. Jeg er 54 år, og har de senere år fått tannregulering, fått tatovert bryn og eyeliner og er veldig fornøyd med det. Om en uke skal jeg operere mine tunge øyelokk. Jeg har ikke blitt et lykkeligere menneske, fått mer selvtillit, eller møtt prinsen, men det er mye mer moro og se seg selv i speilet nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg